Légy Te is PowerBuilder! (20. ker) – PowerBuilder.hu

Erőemelő Edzések
az Izmosabb, Erősebb Fizikumért:
mostantól a XX. kerületben is!

Vedd Kezedbe a Fejlődésed!

Az elmúlt 5 évben közel 1000 Tanítványunk fejlődését egyengettük, és a kezdeti felmérés során mindannyiuktól megkérdeztük: Mennyire vagy elégedett az eddigi fejlődéseddel?


A válaszokból pedig tisztán látszik az, amit valószínűleg Te is tapasztaltál: a kezdeti időszakban, néhány hónapig (akár évig) szépen fejlődget az ember, de utána ez leáll, jönnek az ízületi fájdalmak és a stagnálás... és aki nem akar koxolni, az jó eséllyel megreked ezen a szinten. 

Miért van ez?

Rossz edzésprogram.

A kezdő szint fölött már csak akkor tudsz fejlődni, ha megfelelő volumenben, intenzitással és gyakorlatválasztással dolgozol. Ehhez egy olyan edzésprogram szükséges, amely a Te testedre van alakítva, a tudomány által bizonyított elvek alapján.

Rossz technika.

Ha szeretnél tekintélyes fizikumot és erőszintet építeni, szükséged lesz az alapgyakorlatok végzésére. Azonban ezek rossz kivitelezéssel sérülésveszélyesek lesznek, és hosszútávon többet ártanak, mint használnak. 

bolt

Motiváció hiánya

Amikor melletted a legtöbb ember egy helyben toporog, akkor nehéz motivációt meríteni és elhinni: ez változhat. Látod Instán a sok erős embert (akár csajokat is akik erősebbek, mint Te!), és elmegy a kedved az egésztől.

Ennyi Vesztegetni Való Időd Maradt:

00
NAP
00
ÓRA
00
PERC
00
MÁSODPERC

Miért az Erőemelés?

A Guggolás - Fekvenyomás - Felhúzás az a három alapgyakorlat, mellyel a legnagyobb súlyokat megmozgatva a legnagyobb erőszintet tudod felépíteni, és a lehető leggyorsabban tudsz magadra izmot pakolni.

5 éve, a PowerBuilder kezdetekor, egyszerű gyúrósokként azért kezdtük el erre fektetni a hangsúlyt, mert így minden másnál gyorsabb eredményeket láttunk. Kipróbáltunk csomó mindent, de sem a saját fejlődésünkben, sem a Tanítványainknál nem ért fel semmi az erőemelő fogásnemekkel tapasztalt sikerekhez.

Akkor még meg sem fordult a fejünkben, hogy versenyezni fogunk... de azóta 200+ fős Csapatunkkal  Magyarország legnagyobb Erőemelő Egyesületévé nőttük ki magunkat, köztük ilyen Csajokkal és Srácokkal:

Hogyan Fogunk Neked Segíteni?

Csatlakozásoddal egy olyan útra léphetsz, amelyen nincs más lehetőség és irány Számodra, mint a fejlődés. 


Van, aki lassabban és van, aki gyorsabban képes erre, de egy dolog közös MINDEN EGYES Tanítványunkban: hónapról-hónapra, évről-évre mindannyian egyre nagyobb súlyokat képesek megmozgatni és egyre izmosabbak.

lightbulb-o

Egyéni Edzéstervezés

Minden Tanítványukkal egyéni tervezés alapján dolgozunk: az Edződ minden hónapban leül a gép elé, és készít egy edzésprogramot számodra, amely a saját szinted, céljaid, képességeid alapján a lehető leggyorsabban visz majd előre.

Technikai Segítségnyújtás

Segítünk azokban a kisebb-nagyobb változtatásokban, amelyek segítségével nagyobb súlyokat, biztonságosabban tudsz mozgatni, így a fejlődésed gyorsabb lesz. 

Egy Edző, akinek a Te fejlődésed a legfontosabb!

Mi, a PowerBuilder Edzői minden nap azzal a gondolattal kelünk és fekszünk: hogyan tudunk annyit segíteni Neked, amennyi segítséget mi is szeretnénk kapni az edzőnktől?

Hol, Mikor, Mennyiért?

Pesterzsébeti edzéseink a dél-pesti régió legújabb és legjobban felszerelt edzőtermében, a Gym Box-ban kerülnek megtartásra, a PowerBuilder önálló teremrészében.

Az edzéseken való részvétel havidíja 22.500 Ft, ami magában foglal mindent: az egyéni edzéstervezést, a teremhasználatot, az edzői segítségnyújtást (sőt, még a szaunapark használatát is). 

Hogyan Tudsz Csatlakozni?

​​​​PowerBuilder Start

Neked szól, ha most kezdesz ismerkedni a guggolás-fekvenyomás-felhúzás gyakorlataival, és még nincs jelentős edzésmúltad. Az első hónapban csoportos keretek között megtanítjuk az alapokat, majd onnantól egyéni edzésprogrammal fogsz tovább haladni.


1. csoport:

Hétfő - Szerda - Péntek 18-19:00

2. csoport:
Kedd - Csütörtök: 18-19:00, Szombat 9-10:00

KEZDÉS : MÁJUS 14.

PowerBuilder Haladó

Neked szól, ha már jártas vagy az erőemelő fogásnemek végzésében és egyéni edzéstervezés alapján szeretnél haladni céljaid felé. Az edzések az edzésprogramodtól függően 1.5-2 órásak, hiszen Neked már szükség van a nagyobb mennyiségű edzésterhelésre.


1. csoport:

Hétfő - Szerda - Péntek 19:00-20:30
2. csoport:
Kedd - Csütörtök: 19:00-20:30, Szombat: 10:00-11:30


KEZDÉS : MÁJUS 14.