a

ÉS A 

a

BEMUTATJA:

BIG 3 Workshop

Minden, amit tudnod kell a guggolás-fekvenyomás-felhúzás szentháromságának technikájáról és programozásáról

 2017.10.28. (szombat)

9:00 - 17:00

A szemináriumról

Az erőedzés szentháromsága: a guggolás, fekvenyomás és felhúzás a súlyzós edzés azon gyakorlatai, amelyek a legnagyobb súly használatát teszik lehetővé és egész testünk erőfeszítését igénylik, így a legnagyobb eredményeket hozhatják az erő- és izomnövelés terén.

Azonban a fejlődésed csak akkor lesz töretlen, ha megfelelően hajtod végre és szakszerűen programozod ezen gyakorlatokat, ellenkező esetben sérülés és stagnálás állhat a céljaid útjába...

Mi pedig ezt természetesen nem hagyhatjuk, ezért felépítettünk Neked egy egész napos, maratoni oktatást, a BIG3 Workshopot, amely során kitanulhatod a három alapgyakorlat minden apró trükkjét és elsajátíthatod az eredményes edzésprogramozás módszereit!

A BIG3 Workshop első részében egy prezentáció kíséretében megvizsgáljuk a gyakorlatok során végrehajtott mozgások minden apró részletét (a rúd optimális helyzetétől kezdve a fogásszélességen át a különböző lábtartásokig), majd már rúddal a kezünkben/nyakunkban technikázunk és megtanuljuk, hogyan küszöböljük ki a leggyakoribb hibákat és hogyan mozgathatjuk a leghatékonyabb módon a lehető legnagyobb súlyokat.

A Workshop jelleggel együtt járó kisebb létszám (maximum 12 fő) lehetőséget biztosít arra, hogy minden résztvevő mozgását kielemezzük, így egyéni segítséget fogsz kapni a gyakorlatok végrehajtására vonatkozóan. Ezek után az egyes fogásnemek kiegészítő gyakorlatairól is szó fog esni, és tanácsokat adunk arra vonatkozóan, hogy mely elmaradt izomcsoportot mely kiegészítő gyakorlattal tudunk megfelelően felzárkóztatni a további erőnövekedés érdekében.

A Workshop második részében visszaülünk a projektor elé, kezünkbe vesszük a kockásfüzetet és beleássuk magunkat az edzésprogramozás témájába: átvesszük a különböző változókat és azok jelentőségét, majd megvitatjuk, milyen technikákkal programozhatjuk ezeket kezdő, haladó és középhaladó szinten, valamint szó fog esni a maxolás vagy verseny előtti optimális edzésprogram kialakításáról is.  A végén pedig néhány kész, rögtön használható edzésprogramot mutatunk be és elemzünk ki a korábban felépített keretrendszerünk segítségével.

Gyere el Te is a Thor Gym és a PowerBuilder.hu közös rendezésű Big3 Szemináriumára, ha szívügyed az erőemelés, vagy csak simán izmosabb és erősebb szeretnél lenni!

Az előadó

Wittmann Zsolt

Erőemelő edző

A PowerBuilder Training System vezetőjeként, edzői pályafutásom során tanítványaim százainak segítettem abban, hogy egyre több tárcsát legyenek képesek felpakolni a rúdra és egyre több kiló izmot a testükre.
A BIG3 Workshop azoknak szól, akiknek - hozzám hasonlóan - az élete a guggolás-fekvenyomás-felhúzás hármasa körül forog, és mindent meg akarnak tenni ezek fejlesztésének érdekében.

A részletes program

1. Guggolás-Fekvenyomás-Felhúzás
(9:00-15:00)

  • A gyakorlatok technikai alapjai (prezentáció)
  • A gyakorlatok végrehajtásának felépítésre lépésről lépésre (gyakorlat)
  • Egyéni gyakorlás és hibajavítás
  • A résztvevők technikájának kielemzése és javítása
  • Kiegészítő gyakorlatok és technikák

2. Edzésprogramozás
(15:00 - 17:00)

  • Az edzésprogramozási piramis bemutatása
  • Alapvető változó ismertetése (volumen, intenzitás, gyakoriság stb.)
  • Optimális edzésprogramozás kezdőtől haladó szintig
  • Népszerű edzésprogramok vizsgálata az elhangzottak alapján
  • Versenyfelkészítő (peaking) ciklus tervezése

Helyszín

THOR Gym Újbuda

1116 Budapest,Nándorfejérvári út 40/A

Részvételi díj

13.000 Ft

Figyelem: A szemináriumon való részvétel feltétele a részvételi díj előre történő befizetése, melyet a jelentkezés után e-mailben küldött bankszámlaszámra tudsz utalni.

Még ennyi időd van regisztrálni:

23
Nap
20
Óra
36
Perc
45
Másodperc