Erőemelő edzések egy izmosabb, erősebb fizikumért.

Egyéni edzésprogramozásra épülő, kiscsoportos erőemelő edzések Budapesten, kezdőknek és haladóknak egyaránt.

Tartozz egy jó csapathoz, és indulj el velünk a tudatos erő- és izomépítés útján!

Hogyan néz ki egy PowerBuilder Edzés?

Nem az átlagos 'funkcionális edzés'

Félprivát lebonyolítás

Nem csoportos, de nem is személyi edzések: 4-6 fős kis csoportjainkban mindenkire egyéni edzői figyelem jut.

Erő- és izomépítés

A célunk nem az, hogy "ugribugri" gyakorlatokkel lefárasszunk. A célunk az, hogy egyre nagyobb izmokkal, egyre nagyobb súlyokat tudj megmozgatni.

Erőemelő alapok

A guggolás-fekvenyomás-felhúzás 'szentháromságát' kiegészítjük saját testsúlyos, kézisúlyzós és egyéb, a fizikum építését szolgáló gyakorlattal.

Személyreszabott edzésprogramozás

Az edződ által kizárólag Számodra megírt, egyéni edzésprogramod alapján fogsz haladni céljaid felé.

Motiváló csapat

Nálunk senki sem csak egy időtöltésként tekint az edzésre - mindenki célokkal rendelkezik és mindent megtesz azok eléréséért.

Kezdők és haladók

Csoportjainkban mindenki egyéni edzésprogram szerint dolgozik, így kezdők és haladók, fiúk és lányok karöltve, egymást segítve nyomják és húzzák a vasakat.

Hol találhatsz meg minket?

Budapesti helyszíneink

THOR GYM Zugló

Cím: 1144 Budapest, Füredi u. 72-76
Web: www.thorzuglo.hu

THOR GYM Újbuda

Cím: 1116 Budapest, Nándorfejérvári út 40/a
Web: www.thorujbuda.hu

Crossfit TESSERACT

Cím: 1144 Budapest, Füredi u. 72-76
Web: www.thorzuglo.hu

THOR GYM Óbuda

Cím: 1033 Budapest, Bogdáni út 1.
Web: www.thorobuda.hu

Mennyibe kerül?

Az edzések havidíja

  • All You Can Move kártyával 10.000 Ft kedvezmény a bérlet árából!

Mikor vannak az edzések?

Az órarendünk

A PowerBuilder edzéseket heti háromszor fogod végezni, nettó egy órában alkalmanként.

Erre még számold rá a bemelegítés hosszát (kb. 10-15 perc, ennyivel hamarabb kéne lejönni mindig), melyet egy egyéni bemelegítési protokoll alapján fogsz végezni, valamint azt, hogy egy-egy keményebb edzésciklus alatt az edzés akár hosszabbra is elhúzódhat, mint egy óra. Mi szóltunk!

THOR GYM Újbuda

HÉTFŐ-SZERDA-PÉNTEK

07:00-09:00, 17:00 - 21:00​

KEDD-CSÜTÖRTÖK-SZOMBAT

17:00 - 21:00 (+ Szombat 9-11)​

THOR GYM Óbuda

HÉTFŐ-SZERDA-PÉNTEK

17:00 - 21:00​

KEDD-CSÜTÖRTÖK-SZOMBAT

18:00 - 20:00​ (+ Szombat 9-11)

Crossfit TESSERACT

HÉTFŐ-SZERDA-PÉNTEK

18:00 - 20:00

THOR GYM Zugló

HÉTFŐ-SZERDA-PÉNTEK

07:00-09:00, 18:00-20:00

Hogyan fogunk segíteni Neked?

Módszereinkről

Személyreszabott edzésprogram


A fejlődés és az egyhelyben toporgás között a megfelelően összeállított edzésprogram jelenti a különbséget. Azok a programok, amelyeket neten találhatsz sosem lehetnek tökéletesek számodra, hiszen azok egy általános egyénre lettek kialakítva és nem a Te testedre. 

A PowerBuilder edzéseket egy számodra írt, havonta frissülő egyéni edzésprogram alapján fogod végezni, melynek megtervezésekor mindent figyelembe veszünk, amit kell: az edzésmúltadat, a céljaidat, a jelenlegi szintedet, a mozgásod minőségét és ezek segítségével egy olyan programot alkotunk Neked, amely maximális sebességgel visz a céljaid felé.

Tökéletes technika


Az sok izmot igénybevevő, nagy súlyok használatát lehetővé tévő erőemelő fogásnemek segítségével tudjuk a legtöbb izmot és erőt építeni, azonban a legnagyobb veszélyt is ők hordozzák magukban: ha helytelenül végzed a guggolást, fekvenyomást, felhúzást és az ehhez hasonló alapgyakorlatokat, akkor jobb esetben stagnálni fogsz a rossz technika miatt, rosszabb esetben pedig meg fogsz sérülni.

A PowerBuilder edzéseken segítünk minden gyakorlatot az alapoktól felépíteni és a számodra tökéletes technikát begyakorolni, haladóbb szinten pedig olyan tippeket kaphatsz, melyek alkalmazásával akár már rögtön érezhető teljesítménynövekedést tapasztalhatsz.



Mobilitás, hajlékonyság


Ahhoz, hogy a tested egy jobban terhelhető, zsírmentesebb, izmosabb géppé alakítsd, egy stabil alapra, egy jól működő vázra van szükséged, és sajnos ez jó eséllyel nincs meg; a modern életmód ‘áldásos’ hatásai, a rossz mozgásminták berögződése vagy egyeseknél a túl korai sportspecializáció eredményeiként, a mozgásunk messze van azoktól az anatómiailag optimális mozgásmintáktól, melyek segítségével biztonságosan és eredményesen mozoghatunk. 

A PowerBuilder edzéseken a tökéletes mozgás megteremtése az elsődleges cél, ennek érdekében egy alapos állapotfelmérés során megkeressük azokat a ‘fékeket’, melyek a teljesítményedet korlátozzák és nagy erőkkel dolgozunk ezek megszüntetésén, feloldásán.

Táplálkozási tanácsadás


Természetesen az edzés önmagában nem elég, hiszen a fizikumunk átalakításához az étrendünknek is úgy kell felépülnie, hogy támogatni tudja céljainkat. Azonban ezt nem intézhetjük el annyival, hogy ‘egyél napi ötször csirkerizst, meg sok zöldséget’, hiszen mindenkinek más-más az életvitele, a főzésre fordítható ideje és energiája, valamint ízlése.

A számodra tökéletes étrend tervezését ezért nem sablonokkal és minta-étrendekkel segítjük, hanem személyreszabott tanácsadással: a jelenlegi táplálkozási rutinodat lépésről lépésre igyekszünk jobbá tenni, folyamatos naplózással és betartható változtatásokkal.

Versenyzési lehetőség


Az erőemelés az a sport, melyben hétről-hétre, hónapról-hónapra bebizonyíthatod önmagadnak, hogy kemény és tudatos munkával, valamint egy precízen tervezett és végrehajtott programmal bármit elérhetsz, és képes vagy önmagad legyőzésére

Nem akarunk mindenkiből versenyzőt faragni (hiszen a versenysport egy csomó áldozatot követel, amit sokan nem szeretnének meghozni), de háziversenyeinken rendszeresen lehetőséget biztosítunk Neked is arra, hogy bizonyíts önmagadnak.

És ha komolyabb szinten szeretnél versenyezni, akkor tökéletes helyen vagy, hiszen egyre népesebb versenyzői csapatunk (és mi, az edzők) folyamatosan készül a rangosabb országos versenyekre.

Biztos, hogy Neked való ez?

Tanítványaink mondták rólunk

A PowerBuilder előtt több évig jártam edzőterembe, ahol az első évben még éreztem/láttam a fejlődést, aztán jött a stagnálás és a különböző fájdalmak itt-ott. Utólag nézve az volt a gond, hogy rossz volt a technikám, nem volt kidolgozott tervem és hiányzott a motiváció.

A PowerBuilder Csapathoz való csatlakozásom óta ezek a problémák már a múlté, rengeteget fejlődtem, tetszik az edzők technikai alapossága, a csapatszellem és a tudatos edzéstervezés, a házi erőemelő versenyek pedig hatalmas motivációt adnak.

Hujber János
Gebri Ákos

Sok év sportolás, számtalan sérülés, törés, szakadás és folyamatos izületi fájdalmak után döntöttem el, hogy olyan sporttal akarok foglalkozni a jövőben, amit nem leépít, hanem egészségesebbé tesz, erre pedig a PowerBuilder a legalkalmasabb rendszer.

A folyamatos erőfejlesztés, izomépítés és a megnövekedett izületi mobilitás mind-mind hozzásegít az egyéni célok eléréséhez . Erősnek lenni pedig elég menő, még akkor is, ha tudod: soha nem vagy ELÉG erős!

Egy éve kezdtem el PowerBuilder edzésekre járni, hogy az ülőmunka során kialakult hátproblémáimat, illetve kezdődő súlygyarapodásomat még időben megakadályozzam.

Akkor még nem gondoltam, hogy egyszer majd felemelek 90 kilót, megcsinálok sorozatban 10 fekvőtámaszt s még húzódzkodni is képes leszek... ezeken azonban már túl vagyok, melynek köszönhetően felépült korábban nem létező önbizalmam, és alig várom az újabb mérföldkövek elérését. 

Fekete Angéla
Kovács Albert

Nem gondolom, hogy jelenleg Magyarországon létezne ennél komolyabb színvonal, edzőkkel akik ilyen mélységű és naprakész tudással rendelkeznének az erőedzés témájában.

Életem egyik legjobb döntésének tartom, hogy elkezdtem edzeni a PowerBuilder csapatával, maximálisan ajánlom mindenkinek, akinek cél az erő és izomtömeg fejlesztése.

PowerBuilder - egy egészen másfajta szemlélet. Már az állapotfelmérés során ízekre szednek, aminek következtében olyan titkokra és összefüggésekre derül fény a testünkkel kapcsolatban, amikre nem is gondoltunk volna. A személyre szabott edzésterv és az állandó profi edzői felügyelet mellett pedig garantált a fejlődés!

Magyar Noémi

JELENTKEZZ BE INGYENES ÁLLAPOTFELMÉRÉSÜNKRE!

Itt először leülünk beszélgetni a céljaidról, sportmúltadról, sérüléseidről és mindenről, ami fontos lehet az első edzésprogramod kialakításához. Utána pedig elvégzünk néhány felmérő gyakorlatot, melyek segítségével képet kaphatunk a mozgásodról, ízületeid mobilitásáról és erőnlétedről. Mindezek végeztével felvázoljuk a közös munkára vonatkozó terveinket, majd eldöntheted, hogy bele szeretnél-e vágni a "PowerBuilderkedésbe"!