PowerBuilder Felhúzó Edzésterv – PowerBuilder.hu

PowerBuilder
Felhúzó
Edzésprogram
(8 hetes)


Mit kell tudnod a programról?

Erő- és Izomtömeg Növelés

A program célja elsősorban a felhúzásban való erősödés, de guggolásokat és fekvenyomásokat is rendszeresen fogsz végezni, így ezek fejlesztésére is alkalmas. Nem kifejezetten maxolásra való felkészítés ez, inkább az alaperő és izomtömeg növelését várhatod a programtól!

Középhaladóknak!

A programot azoknak javasoljuk, akik már jelentősebb tapasztalattal rendelkeznek a súlyzós edzésben, és erőfejlesztésre fókuszáló edzéseket végeztek az elmúlt hónapokban/években. Ha inkább a testépítés világából jössz, vagy még kezdőbb vagy, akkor a Kezdő Erőemelő Program jobb választás lesz számodra!

Egyszerű használat

Csak meg kell adnod a jelenlegi maxaidat (vagy munkasúlyaidat) guggolásból, fekvenyomásból és felhúzásból, és már akár holnaptól kezdheted a saját számaid alapján kialakított programodat!

Személyre szabott

A program annyira személyre szabott, amennyire egy hasonló általános, sablon terv lehet: a használandó súlyokat a jelenlegi (becsült) maxaidból fogjuk kiszámolni, a heti terhelést pedig úgy állítottuk be, hogy egy középhaladó szintű sportolónak fejlődést hozzon.

Csatlakozz a PowerBuilder Klubhoz!

Ha belevágsz a programba, csatlakozz a zárt Facebook csoportunkhoz, ahol kérdések esetén a lehető leggyorsabban tudunk majd segíteni Neked. Ha pedig csak simán szeretnél napi szinten hasznos infókat kapni az erő- és izomnövelésről, akkor is itt a helyed... lépj be közénk a képre kattintva!