Az Erő- és Izomnövelő Edzéstervezés Alapjai – PowerBuilder.hu

Az Erő- és Izomnövelő Edzéstervezés Alapjai

Az Erő- és Izomnövelő Edzéstervezés Alapjai 
(Szeminárium felvétel)

A Budapesti Műszaki Egyetem gyúrós keménymagja invitált meg minket magukhoz egy szemináriumra, és a megtisztelő felkérésnek természetesen eleget tettünk, így 2 órán át beszélgettünk edzéstervezésről, izomépítésről, erőnövelésről!

Hallgasd meg az adást, ha érdekel:

  • A mai tudomány szerint mitől nő az izom, és mitől nő az erő? Hogyan tudunk hatással lenni ezekre?
  • Hány sorozatot, ismétlést érdemes végezni a különböző edzéscélokhoz? Kisebb súly és magasabb ismétlésszám, vagy nagyobb súly és alacsonyabb ismétlésszám a jó izomépítéshez?
  • Hogyan érdemes összeválogatni az edzésprogram gyakorlatait? Az alapgyakorlatok mellett szükség van-e kiegészítő, izolációs jellegű gyakorlatokra?
  • Mely módszerekkel érdemes progressziót vinnünk az edzésekbe? Hogyan növelhetjük erőszintünket hosszútávon?

Inkább hallgatnád?

Tanulj meg edzeni!

Állítsd össze a saját edzés- és táplálkozási programodat az ingyenesen letölthető, 130 oldalas könyvünk, a POWERBUILDER TRAINING SYSTEM segítségével!