március 19

Az Erő- és Izomnövelő Edzéstervezés Alapjai

0  comments

Az Erő- és Izomnövelő Edzéstervezés Alapjai 
(Szeminárium felvétel)

A Budapesti Műszaki Egyetem gyúrós keménymagja invitált meg minket magukhoz egy szemináriumra, és a megtisztelő felkérésnek természetesen eleget tettünk, így 2 órán át beszélgettünk edzéstervezésről, izomépítésről, erőnövelésről!

Hallgasd meg az adást, ha érdekel:

  • A mai tudomány szerint mitől nő az izom, és mitől nő az erő? Hogyan tudunk hatással lenni ezekre?
  • Hány sorozatot, ismétlést érdemes végezni a különböző edzéscélokhoz? Kisebb súly és magasabb ismétlésszám, vagy nagyobb súly és alacsonyabb ismétlésszám a jó izomépítéshez?
  • Hogyan érdemes összeválogatni az edzésprogram gyakorlatait? Az alapgyakorlatok mellett szükség van-e kiegészítő, izolációs jellegű gyakorlatokra?
  • Mely módszerekkel érdemes progressziót vinnünk az edzésekbe? Hogyan növelhetjük erőszintünket hosszútávon?

Inkább hallgatnád?

Wittmann Zsolt

A Cikk Szerzőjéről

Wittmann Zsolt vagyok, erőemelő edző, a PowerBuilder.hu alapítója. Szeretek nagy súlyokat emelni és kinyomni, valamint azt kutatni, hogyan lehetünk ezek segítségével egyre izmosabbak és erősebbek.


Tags


You may also like

AZ ERŐ, AZ IZOM ÉS AZ ISMÉTLÉSSZÁMOK

MITŐL LESZ PROGRESSZÍV EGY EDZÉSTERV?

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}

Subscribe to our newsletter now!

Indulj el az Erő útján!

Ingyenes E-bookunkból elsajátíthatod az erő- és izomépítő edzés elméletének alapjait, és kapsz egy rögtön használható 6 hetes edzésprogramot is, amellyel garantáltan új csúcsokat fogsz csinálni!